Notícia

Èxit del curs de Premsa Comarcal sobre tècniques d’argumentació comercial

Foto
Aquest dimecres, dia 3 de novembre, dins les activitats que organitza Premsa Comarcal Aula, es va impartir un seminari de formació, en el que es van treballar en profunditat les tècniques d’argumentació comercial. El treball docent va anar a càrrec del professor Enric Yarza, de Media Hot Line, empresa consultora especialitzada en mitjans de comunicació.
La sessió es va desenvolupar en dues tandes, una al matí i l’altra a la tarda. La inscripció es
va limitar a 15 persones per a garantir una millor eficàcia i assoliment dels coneixements
impartits. Tots ells eren professionals dels departaments comercials de diaris i setmanaris, i va comptar amb la presència, també, d’algun gerent.
La jornada es va desenvolupar a l'entorn d'aquests eixos: Que es un argumentari comercial;
contingut de un argumentari comercial; tipologies de argumentaris comercials; exemples i
practiques de argumentaris comercials.
El seminari era obert a tots els diaris, bisetmanaris, setmanaris i quinzenals associats a
Premsa Comarcal-ACPC, de manera gratuïta, ja que totes les despeses van anar a càrrec de la Fundació Premsa Comarcal, en la seva voluntat de dotar del màxim de facilitats a les capçaleres associades, al mínim cost possible.
L'experiència va ser molt interessant i no es descarta realitzar una segona jornada atenent
l'èxit d'aquesta, a primers de l''any 2011.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte