Revista Alella organitza una visita guiada a l’exposició dedicada als ‘Personatges’

El 3 de juny, a les 19 h al vestíbul de l’Espai d’Arts Escèniques d’Alella

Imatge del dia de la inauguració de l'exposició
Imatge del dia de la inauguració de l'exposició | Cristina Gaggioli

L’associat Revista Alella, juntament amb el Casal d’Alella, organitza el pròxim dimecres 3 de juny, a les 19 h, una visita guiada a l’exposició Els Personatges de la revista Alella, 40 anys de retrats. Una mostra que recull quatre dècades de fotografies de persones rellevants en la vida social i cultural del nostre municipi i que està vinculada amb una secció molt popular de la revista.

L’activitat anirà a càrrec de Ramon Ruiz Bruy, director de la revista, i del fotògraf Jordi Farrús i la periodista Laia de Bobes, autors de bona part dels retrats exposats i dels textos publicats en aquesta secció. Durant la visita comentada, els participants podran descobrir els detalls amagats darrere de les imatges, així com anècdotes i vivències relacionades amb els personatges retratats.
La cita tindrà lloc al Casal i les places són limitades.

Podeu inscriure-us-hi clicant aquí

L’exposició es pot visitar fins al 22 de juny al vestíbul de l’Espai d’Arts Escèniques i a la paret expositiva del Casal d’Alella. La iniciativa s’emmarca en les activitats complementàries de la mostra, que posa de relleu el valor documental i humà de la galeria de retrats publicats a la revista des del 1986.

Font: Revista Alella