L’associat Regió7 ha arribat al número 15.000 en la seva edició en paper i amb motiu de l’efemèride, han publicat al seu web un manifest en el qual posa en valor la tasca duta a terme al llarg dels anys.
En aquest, expliquen que “cadascun dels exemplars d’aquest nombre tan respectable -15.000- és el producte d’un esforç per construir un relat coherent i profitós d’una realitat complexa i canviant, a través de qualsevol gènere o format i amb el respecte dels codis ètics i deontològics”.
Al document també parlen del nou paradigma digital i expliquen que “el flux de materials i el volum de continguts són avui tan abundants que poden arribar a angoixar-nos. Per això és tan necessari el periodisme que suma la qualitat a la proximitat”; i afegeixen que “quan aquest diari entra als domicilis, establiments i equipaments de la Catalunya central, l’audiència pot tenir la certesa que totes les pàgines han estat elaborades per un col·lectiu humà que coneix tan bé la seva professió com el territori”
Per últim, també parlen de l’edició digital i les xarxes socials de Regió7, les quals “distribueixen una mitjana de 150 peces al dia, la qual cosa permet que la redacció compti amb una enorme quantitat d’opcions per a la composició d’una síntesi de les últimes 24 hores, unes històries que es presenten al públic a través de la portada impresa”.
Al seu web, a més recorden amb els directors de la seva història les portades de cada miler de totes les seves edicions. Les podeu consultar en aquest enllaç.
Font: Regió7