No us perdeu aquesta entrevista a Antonio Rubio, ex subdirector de El Mundo, a El Faro de Melilla, en què a banda de comentar el seu darrer llibre 'El desastre de Annual a través de la prensa' també analitza la situació actual de la premsa dient coses com aquesta: "Crec que el futur del periodisme és al periodisme local. Per formar un periodista, el millor és el periodisme local perquè és on es reportatge i es toca pràcticament de tot. I això és el que et dóna una base prou important per tenir després una projecció més gran. Però cal no obviar una qüestió, i és que el periodista ha de tenir una formació i una actualització constant. I, sobretot, el que falta a la premsa local és una mica més de certa independència i no dependre dels estaments oficials que els mantinguin amb la publicitat institucional. Aquí és on cal veure com i de quina manera es busca finançament per altra banda perquè pugui ser independent".
Antonio Rubio: “El futur del periodisme és al periodisme local”
És l'ex subdirector de El Mundo