Notícia

La inversió publicitària decreix un -2,0% el mes d'abril del 2022

Segons el darrer estudi d'InfoAdex

Foto

Segons el darrer informe d'Infoadex, referent al mes d'abril de 2022, la inversió publicitària ha assolit els 416,5 milions d'euros i ha decreixent un -2,0% respecte al període equivalent de l'any anterior quan el volum registrat va ser de 425,2 milions d'euros.

Digital, ocupa la primera posició per volum d'inversió publicitària durant el mes d'abril del 2022 amb un increment del 7,1% respecte del mes d'abril del 2021, obtenint 201,6 milions d'euros. Dins de Digital el millor comportament aquest mes és per a Xarxes Socials que creix un 11,4% passant dels 51,3 milions d'euros el mes d'abril del 2021 als 57,1 milions del mes analitzat.

El segon mitjà per volum seria Televisió que aglutina una inversió publicitària de 129,3 milions d'euros amb un decreixement del -15,7% davant dels 153,2 milions d'euros registrats a l'abril del 2021. Radio, que ocupa el tercer lloc per inversió, se situa en 34,7 milions i un increment del 3,5%. Els diaris decreixen un -22,9% el volum d'inversió publicitària amb 17,9 milions d'euros el mes d'abril. I Revistes, sisè mitjà per volum d'inversió, augmenta la xifra un 28,5% i 10,8 milions d'euros. 

Consulteu l'informe sencer aquí
 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte