Notícia

Les quatre fases per desenvolupar periodisme col·laboratiu

Creixen els projectes conjunts entre mitjans per a dur a terme projectes o investigacions

Foto
Pixabay

Molts mitjans no tenen la capacitat econòmica o de recursos humans per dur a terme investigacions rellevants o projectes que superen el seu múscul financer, o estan més enllà del seu perímetre geogràfic d’actuació. La crisi econòmica i de model de negoci dels mitjans ha impulsat el periodisme col·laboratiu; és a dir, els projectes conjunts entre diversos mitjans de comunicació per dur a terme projectes o investigacions que de cap altra manera no es podrien emprendre.

A Espanya i a Llatinoamèrica estem veient amb relativa freqüència associacions de mitjans per investigar i després publicar informes que s’han treballat conjuntament. Laboratorio de Periodismo en parla en aquest article

giny

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2022

Avís legal

Contacte