Notícia

Millors hores i dies per publicar contingut en xarxes socials

L'empresa de software Sprout ha publicat les dades d'un informe

Foto
Pixabay

Un dels requisits per crear comunitats a les xarxes socials o atreure més trànsit cap al diari és encertar amb les hores de publicació. Encara que el volum de producció de continguts en els mitjans és molt elevat, i generalment s’està enviant continguts a les xarxes socials de manera constant, conèixer quins són les millors franges horàries en cadascuna d’elles sí ajuda, perquè es poden programar per a aquestes hores aquells continguts que no són d’última hora, però sí que poden ser diferencials, o bé contingut estratègic promocional. Però, a més, en la tendència a la internacionalització que viuen els mitjans per tenir més públic que convertir en subscriptors, conèixer també les millors hores a escala mundial ajuda en aquest propòsit

L’empresa de software per a xarxes socials Sprout publicava recentment una anàlisi en la qual incidia precisament en aquest punt, els millors dies, però també les millors hores internacionalment.

En interpretar les dades de cada xarxa social de forma individual, l’estudi revela que els moments més alts de participació van ser els dimarts, dimecres i dijous a les 9 o 10 a. m. Els matins entre setmana van demostrar ser un moment d’èxit en la majoria de les plataformes socials, incloses Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.

Els millors horaris per publicar a les xarxes socials en general: de dimarts a dijous a les 9 a. m. o a les 10 a. m.
Els millors dies per publicar a les xarxes socials: de dimarts a dijous
Els pitjors dies per publicar a les xarxes socials: els diumenges

Més informació en aquest article de Laboratorio de Periodismo

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte