Nous cursos del Servei de Desenvolupament Empresarial de la Generalitat

Durant la primavera; la majoria són en línia

El Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) de l'Institut Català de les empreses Culturals (ICEC) proposa un seguit de nous cursos aquesta primavera. Tot seguit us fem arribar les seves propostes per si són del vostre interès.

  • Transformació digital. Enamora els algorismes de Facebook i Instagram i arriba a més públic. El 26 d'abril de  10:00-12:30 hores, en línia.
  • Gestió Empresarial.Finances bàsiques per a no financers 2: anàlisi de comptes de resultats i de balanços. El 28 d'abril de  09:00-12:00 hores, en línia. 
  • Transformació digital. WhatsApp o Telegram: què és millor per a una empresa cultural?. El 3 de maig de  10:00-12:30 hores, en línia.  
  • Gestió Empresarial. Finances bàsiques per a no financers 3: gestió i aplicació dels costos empresarials i de nous projectes. El 5 de maig de 09:00-12:00 hores en línia.   
  • Creativitat i innovació. V Jornada sobre Cultura Inclusiva i Arts Comunitàries | “Creació de vincles: un pas necessari per a la inclusió” + taller presencial. El 18 de maig de 10:00-14:15 - 15:30-17:30  hores.
  • Gestió Empresarial. Finances bàsiques per a no financers 1: el compte de resultats i el balanç. El 21 d'abril de  09:00-12:00 hores, en línia.
  • Gestió Empresarial. Com elaborar un pla d’accessibilitat. El 22 d'abril de 10:00-12:30 hores, en línia. 

Teniu totla la informació i enllaços aquí.