Notícia

La inversió publicitària en mitjans augmenta un 13% fins a l'octubre

Digital torna a liderar el volum d'inversió

Foto

La inversió publicitària en mitjans manté la tendència positiva, amb un desemborsament de 596,1 milions d'euros a l'octubre, un 17,85% més que el mes anterior quan es va assolir els 505,8 milions d'euros. Davant les dades del 2020 (577,3 milions), la partida ha augmentat un 3,3%.

Digital ocupa la primera posició per volum d'inversió publicitària durant el mes passat, registrant un creixement del 7,5% davant del mateix període de l'any passat, obtenint 294,5 milions d'euros. En desglossar aquest canal, website ha tingut el millor comportament, amb 109,6 milions (+9,0%). El segueix xarxes socials (display i vídeo), amb 74,7 milions (+8,2%), i search, amb 110,2 milions (+5,6%)

Diaris, presenta un decreixement en la inversió del 17,4% i arriba als 30,9 milions d'euros. Revistes, sisè mitjà per volum d'inversió, augmenta la xifra un 23,1% i 12,0 milions d'euros. Finalment, Suplements i dominicals registra 1,5 milions d'euros i disminueix la xifra en un 4,3% respecte al mateix període de l'any anterior.

Podeu llegir la noticia sencera a IPMarkt.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte