Notícia

El Grup Segre, en una aliança de mitjans de comunicació

El projecte tecnològic Alayans Media assoleix una audiència de 28 milions

Foto
Un moment de l'acte de presentació del projecte Alayans Media.

Alayans Media, l’aliança posada en marxa el 2020 per mitjans de comunicació espanyols per accelerar i enfortir els seus negocis digitals, ja compta amb quinze grups editorials, entre aquests Grup Segre, i 52 capçaleres de notícies espanyoles, líders totes en les seues àrees d’influència. L’aliança es va presentar aquest dijous a Madrid en un acte al qual van acudir nombrosos representants del sector de la comunicació digital, entre ells, el president de Grup Segre, Robert Serentill, i el responsable d’Innovació i Tecnologia del grup, Ferran Perdrix.

“És un projecte absolutament guanyador en tot el que té a veure tant des de l’àmbit dels editors com des del dels anunciants”, va destacar en la trobada Íñigo de Yarza, conseller delegat d’Henneo.

La iniciativa assoleix una audiència de 28 milions, la qual cosa representa un 90% del total, i converteix Alayans en un entorn segur i transparent per als anunciants, facilitant-los connectar amb el seu públic de manera senzilla i unificada.

Font: Segre

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte