Notícia

La inversió publicitària creix un 17,4% el primer semestre del 2021

Tot i que a la premsa, al global d'Espanya, ha sofert un descens

Foto

La inversió publicitària ha augmentat un 17,4% durant el primer semestre del 2021 en relació amb el mateix període del l'any anterior, arribant a la xifra de 2.812,9 milions d'euros, enfront dels 2.396,9 milions de 2020.  Així es desprèn de l'informe i2p, Índex d'Inversió Publicitària, corresponent a el primer semestre del 2021, publicat per Arce Media. Aquest informe és una estimació de la inversió publicitària elaborat per Media Hot Line amb les dades recopilades de gener a juny de 2021.

Segons l'estudi, la Televisió ha augmentat un 22,6% la inversió publicitària. Per la seva banda, Search i Xarxes Socials se situen com el segon i tercer mitjà per volum, creixent un 14,5% i un 19,6% respectivament. Les Revistes ha arribat als 35,3 milions d'euros, representant un retrocés de l'18%; i la Premsa, baixa un 5,6% fins arribar als 146.900.000 d'euros.

Llegiu la noticia sencera al següent enllaç d'EuropaPress.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte