Notícia

Exemples de model de negoci d'èxit dels nous diaris esportius

Un reportatge d'Adrian Caballero a la revista Capçalera del CPC

Foto
Alex Mather i Adam Hansmann, fundadors de The Athletic, a les oficines d'aquest mitjà a San Francisco

No és fàcil, però en el periodisme esportiu hi ha vida més enllà de maximitzar visites, la pesca de clics o el posicionament SEO i de xarxes. Mitjans com The Athletic, que ingressa 60 milions d'euros amb un model de subscripció, i La Media Inglesa, que obté un 80% dels ingressos de la comunitat, en són la prova. Fins i tot hi ha espai per a projectes unipersonals amb el suport de milers de ciutadans que reconeixen també una manera diferent d'informar i analitzar l'esport. No us perdeu aquest reportatge d'Adria Caballero publicat a Capçalera la Revista del Col·legi de Periodistes.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte