Notícia

Spotify revela les tendències que defineixen a millennials i Gen Z

Publiquen 'Culture Next', el seu informe anual sobre cultura i tendències

Foto

L'àudio com a via d'escapament, la vida sense fronteres entre el virtual i el real ... o la «curació» de continguts són algunes de les característiques que defineixen a millennials i Generació Z, segons el tercer volum de 'Culture Next', l'informe anual de Spotify sobre cultura i tendències. El seu objectiu és ajudar a les marques, empreses, organitzacions i professionals del màrqueting a connectar amb els joves en l'actualitat.

Aquest any, l'Informe detecta 8 tendències principals:

1. L'àudio redueix els nivells d'estrès
El 74% dels millennials i la generació Z espanyols coincideixen que l'àudio els suposa una via d'escapament. Els millennials asseguren que per a ells, significa refugiar-se en la nostàlgia, escoltant, per exemple... Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de IPMarkt.

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2021

Avís legal

Contacte