Notícia

"La premsa de proximitat genera vincles i confiança en les marques"

Entrevista amb Ignacio Monar, CEO d'Delivery Mitjan

Foto

La nova normalitat ens ha transportat a una realitat local, on l'individu que importa és el que viu al nostre portal. Un concepte que s'ha consolidat en la societat en els últims mesos més de generar importància en empreses el ADN està en enfocar-se en la població més propera, amb la qual compartim arrels i rutina. Això no vol dir que la globalització hagi desaparegut, però sí que ha donat un gir de 180º fins a convertir la proximitat en un dels valors principals. Per  conèixer el punt de vista d'una empresa propera des dels seus inicis, MarketingDirecto.com ha comptat amb la participació d'Ignacio Monar, CEO d'Delivery Mitjana, qui ha compartit els reptes de la seva empresa dels últims mesos. Llegiu aquest article a MarketingDirecto.com.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte