Demà se celebra un homenatge als exdegans del Col·legi de Periodistes

Amb motiu del 35è aniversari de l'entitat

El Col·legi de Periodistes de Catalunya homenatjarà els degans i deganes que han encapçalat la institució en els seus trenta-cinc anys d'història. L'acte tindrà lloc el pròxim dimarts 27 d'abril, a les 18:00h, a la seu de Barcelona del Col·legi de Periodistes de Catalunya i podreu seguir-lo a través del canal de YouTube del Col·legi. 

Un total de deu degans han dirigit l'organització des de la seva creació, entre ells vuit homes i dues dones. El primer degà va ser Carles Sentis i Anfruns seguit de Josep Pernau i Riu, Salvador Alsius i Clavera, Montserrat Minobis i Puntonet, Joan Brunet i Mauri, Sebastià Serrano, Josep Maria Huertas Claveria, Josep Carles Rius i Baró, Josep Maria Martí i Martí i Neus Bonet. L'actual degà és Joan Maria Morros i Cuadras qui va assumir el càrrec el novembre del 2019.

Es comptarà amb els parlaments dels exdegans i exdegana i les intervencions de Laura Borràs, presidenta del Parlament de Catalunya i l'Hble. Sra. Ester Capella, consellera de Justícia.7

Font: CPC