Notícia

Guia de Màrqueting Mòbil per millorar la relació amb els consumidors

Cinc estratègies de venda de Selligent Màrqueting Cloud

Foto

El boom de el comerç electrònic el 2020 va assolir un percentatge de vendes en línia a Europa de l'16,9%. I pel que fa a la publicitat digital, el telèfon mòbil va quedar al capdavant aconseguint un augment de l'2,4%. La plataforma Selligent Màrqueting Cloud comparteix cinc estratègies de màrqueting per incrementar la participació de l'consumidor mitjançant el mòbil:

  • Alineació de les dades per obtenir una visió global: utilitzar dades específiques de l'consumidor per optimitzar l'abast de l'estratègia mòbil: historial de compra, ubicació geogràfica, preferències personals que permetin personalitzar les experiències de l'usuari.
  • Ús d'Intel·ligència Artificial per transformar dades en engagement: mecanismes d'IA com Silligent Cortex, que permeten una segmentació automatitzada i eficaç: missatges push en el moment adeucado per al consumidor.
  • Experiències online i offline: oferir experiències omnicanal que eliminin friccions: simplificar pàgines, processos d'inici de sessió, pagaments, cobraments, etc. Com millor sigui l'experiència, més vendes s'aconseguiran.
  • Comunicació i contingut personalitzat: crear contingut dinàmic i optimitzat. Les plataformes interaccionen amb missatges basats en les accions i el context real de cada consumidor.
  • Subscripcions per mantenir connectat a l'usuari: després de respectar la privacitat i rebre els permisos adequats de l'usuari, les empreses faciliten els productes en funció d'un algoritme basat en les preferències i hàbits del seu públic objectiu.
  • El màrqueting mòbil permet a les marques millorar l'experiència de client, construint perfils de consumidors basats en dades obtingudes en temps real.

Font: Ipmark

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte