Notícia

El branded content proporciona més connexió amb les audiències

És una de les conclusions de l'estudi posat en marxa per BCMA

Foto

El branded content proporcionaria més connexió emocional amb les audiències. És una de les conclusions de l'estudi posat en marxa per BCMA, de la mà de la consultora experta en màrqueting science Sociograph, per mesurar les emocions i l'engagement que el branded content genera entre marca i consumidor. La iniciativa ha comptat amb el finançament de MAPFRE, Grup MásMóvil, Vodafone i Havas Media Group, a més de la pròpia associació.

L'estudi, pas a pas: En total es van analitzar 30 peces (15 branded content i 15 publicitat tradicional) amb una mostra composta per 192 persones: Es va reunir a la mostra en una sala especialment condicionada per al correcte desenvolupament de l'estudi. Els tècnics de Sociograph van posar als participants el braçalet a la mà no dominant i els van indicar l'accés als documents de LOPD pertinents, per mitjà de codi QR. Els participants van romandre asseguts durant la projecció... Podeu llegir la notícia sencera a IPMark.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte