Notícia

Publiquen "Qui més anuncia més ven: història de la publicitat a Girona"

Es presenta el dia 30 de març a la Cambra de Comerç de Girona

Foto

Publiquen "Qui més anuncia més ven: història de la publicitat a Girona". L'autor del llibre és Lluís Costa, professor de la Universitat de Girona, amb pròleg de Joan Manuel Tresserras i l'epíleg Toni Iglésies. Aquesta obra, fa un recorregut complet per la progressiva incardinació de les pràctiques publicitàries en el desplegament de la Girona contemporània. Cal veure aquest llibre com una peça dins d'un conjunt que acaba contenint una aproximació històrica general a Girona i les seves comarques, des de la perspectiva de la comunicació, on es constata la contribució de les iniciatives publicitàries a la modernització de la vida gironina i el seu desvetllament econòmic.

El dimarts 30 de març es realitzarà la presentació del llibre a la Cambra de Comerç de Girona, on intervindran els autors i també Jaume Fàbrega, president de la Cambra de Comerç de Girona i del Consell de Cambres de Catalunya, així com Antoni Bou, president del patronat de la Fundació Atrium Artis. Podeu confirmar la vostra assistència a fundacio@atriumartis.com.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte