Notícia

"Matrocini", el nou terme per promoure un llenguatge inclusiu

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, el dilluns 8 de març

Foto

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, que se celebrarà el dilluns 8 de març, l'agència de comunicació Apple Tree ha creat el terme 'matrocini' per utilitzar un llenguatge més inclusiu en el sector de la publicitat, en el qual són habituals conceptes com 'patrocini' o 'patrocinador'.D'aquesta manera, Apple Tree ha proposat començar a utilitzar 'matrocinio' per referir-se a el "suport o finançament d'una activitat creada per oa favor de la igualtat de gènere". La campanya té com a principal pretensió, a part de fer reflexionar a les persones sobre el poder de l'lèxic des d'una visió constructiva, ajudar a impulsar els projectes i marques que promouen amb les seves accions l'equitat de gènere.

"En ple segle XXI encara trobem en la nostra cultura exemples arrelats que discriminen la dona a l'parlar sempre en clau masculina. De forma conjunta amb els nostres clients i col·laboradors volem contribuir a revertir aquesta realitat ", assegura Carme Miró, CEO d'Apple Tree.

Llegiu la noticia sencera al següent enllaç de Marketing Directo.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte