Notícia

La inversió publicitària en la ràdio a Catalunya cau un 19,8% el 2020

Però espera un creixement del 8% el 2021

Foto

La inversió publicitària en la ràdio a Catalunya ha caigut aquest 2020 un 19,8% marcada per la crisi sanitària, en guanyar 43,2 MEUR, segons ha explicat el president de Media Hotline, Enric Yarza, en la presentació de l''Informe de la situació de la ràdio a Catalunya', de l'Associació Catalana de la Ràdio (ACR). A mesura que creix el PIB ho fa la inversió publicitària, cosa que indica que aquest 2021 es produirà un creixement de la inversió d'un 8%. Així, el 2021 es recuperaria gairebé un terç, i es patiran les conseqüències de la covid-19 al llarg del 2021 i 2022 El president de l'ACR, Miquel Miralles, ha demanat els líders polítics "una acció multidisciplinària" contra les emissores clandestines i la licitació de la ràdio pública local.

Font: ACN

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte