Notícia

El Drac Novell de l'Associació de Publicatris se celebra amb èxit en línia

Colòmbia s'emporta el GrandPrix Complot

Foto

Un any més, l'Associació Empresarial de Publicitat ha celebrat els dies 19 i 20 el Drac Novell International, en una versió excepcional en linia.  El certamen ha tingut 1.500 peces inscrites lo que des de l'organització consideren "un gran èxit". Tal com expliquen "estem orgullosos de el prestigi assolit en aquests 23 anys, que serveix per ajudar els estudiants a trobar feina. El guanyar un Drac és una garantia per entrar per la porta gran en el món de la publicitat".

Premis:

  • El Drac d'Or d'Audiovisual i el GrandPrix Complot, l'or dels ors de el festival (una beca per a un curs a Complot Escola de Creatius), es van enguany per a Colòmbia, per als estudiants Thomas Acevedo i Iván Camilo Sepúlveda de la Universitat catòlica de Manizales, amb la seva campanya per Dove "Perd-te en la bellesa real".
  • L'empresa Sènia grup ha estat l'encarregada de proposar el briefing de la categoria 'Creativitat en 24 hores' dels XXIII Drac Novell International. La campanya 'Atesa està', realitzada per Irene Infants i Violeta Muñoz d'Complot Escola de Creatius ha estat la mereixedora de l'Or.
  • En el palmarès destaca l'escola de creatius Brother, que és la que compta amb més guardonats entre les seves files.

Les ponències i lliurament de premis han estat totalment en línia, a excepció dels trofeus, això sí, que segueixen sent físics i s'enviaran a cada un dels premiats.

Consulta el palmarès complet al web www.dracnovell.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte