Notícia

Els factors que minven la premsa en plena pandèmia

La caiguda de vendes ja supera el 30%

Foto

La premsa és un dels sectors més danyats dels mitjans de comunicació després d'aquesta pandemia.Antonio Fernández Galiano ha posat xifres a aquesta crisi del sector en l'última trobada que ha organitzat l'agència de notícies Servimedia.

Si Silvio González (Atresmedia), assegurava que el sector audiovisual perdrà, només aquest any, el mateix que entre 2008 i 2013 en inversió publicitària, Galiano assegurava que en la premsa escrita, aquesta dada serà molt més gran. En vendes per publicitat, la caiguda ja supera el 30% i s'amplia quan parlem de difusió i vendes. Factors com aquest, han obligat les editores a executar diferents ERTO, que corren el perill de passar de mesures temporals a definitives.

No obstant això, existeixen balons d'oxigen que han desencadenat la pandèmia i que s'han desenvolupat amb més celeritat de l'esperada. És el cas dels abonats digitals, que es presenten com un pròsper model de negoci. Més informació en aquest enllaç a PRNoticias

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte