Notícia

Els murs de pagament afecten el trànsit a les principals capçaleres

Per substituir la caiguda d'ingressos publicitaris

Foto

La pandèmia ha accelerat la posada en marxa d'estratègies de murs de pagament en molts grups editorials del nostre país, que han vist la necessitat d'implementar un model premium per substituir la caiguda d'ingressos publicitaris. Moltes capçaleres han entrat en el negoci, veient canvis en el lideratge per nombre d'usuaris únics mensuals. ElPaís.com és el més afectat per aquest model, amb 8,5 milions menys des del març, caient de l'tercer a el sisè lloc en el rànquing d'audiència. La mateixa tendència descendent s'observa en ElMundo.es (6,6 milions d'usuaris únics mensuals menys) i en ElConfidencial.com (3,1 milions menys).

Font i noticia sencera: IPMarkt

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte