Notícia

La inversió publicitària de juny repunta un 39% respecte al mes anterior

Excepte el cinema tots els mitjans registren pujades

Foto

La inversió publicitària en mitjans va caure prop d'un 28% el primer semestre del 2020, fins als 2.158,1 milions d'euros, en comparació del mateix període de l'any passat, quan la xifra arribava als 2.993,9 milions. Tot i aquestes dades negatives, l'escenari millora i entra en fase de recuperació. El mes passat, la partida va ser de 396.300.000 d'euros, un 38,9% més que el maig d'aquest any (285.300.000 d'euros). Gairebé tots els mitjans van registrar pujades al juny, excepte cinema, que segueix a zero euros. Destaca el repunt de la televisió i digital, les grans apostes dels anunciants, amb una inversió publicitària de 133.200.000 (+71,43) i 191.200.000 (+ 19,43%), respectivament, davant de les dades registrats al maig, segons Infoadex.

Podeu consultar la noticia sencera a IPmark.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte