Notícia

La inversió publicitària ascendeix a 3.747,6 milions d'euros el 2019

Segons l'estudi InfoAdex amb dades de 28 companyies

Foto

L'Estudi InfoAdex d'agències de mitjans 2020 és la vint-i-unena edició d'una anàlisi global que cada any observa els principals actors del sector publicitari amb els anunciants i marques per a les quals treballen. S'han analitzat els comptes de 28 agències de mitjans que han col·laborat en l'estudi, i s'ha imputat inversió a 6.924 marques directes pertanyents a 2.540 anunciants detectats en el control de InfoAdex. La inversió gestionada atribuïda a aquestes agències ascendeix a 3.747,6 milions d'euros el que representa el 87,9% de la inversió publicitària controlada per InfoAdex en valors estimats i reals l'any 2019. Més informació en aquest enllaç a LaPublicidad

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte