Notícia

Cau el preu dels anuncis digitals a causa de la crisi del Coronavirus

Segons un informe d'IAB i Pricewaterhouse cauen un 16%

Foto

La crisi econòmica provocada pel coronavirus no para de fer efecte en el sector de la publicitat. Des que va començar la pandèmia, la inversió en aquesta indústria s'ha desplomat. Tot i que l'univers digital ha funcionat com una petita taula de salvació, les xifres d'aquest mitjà també s'han ressentit. Els CPMS (cost per mil) han caigut un 16% en comparació de la xifra prevista pels propietaris de mitjans digitals originalment, segons revela un estudi elaborat per IAB i PricewaterhouseCoopers (PwC) als Estats Units que recull Adweek. Un 60% dels publishers ha vist com disminuïen els CPMS dels seus direct deals, que solen ser més un 14% més baixos que els executats via programàtica.

Podeu llegir la noticia sencera a: marketingdirecto.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte