Notícia

Generar seguretat a les marques, conclusió del congrés Zoom Marques

Més de 900 professionals assisteixen a la jornada virtual

Foto

Més de 900 professionals i directors de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i l’audiovisual han assistit aquest matí a la setena edició del Zoom Marques, trobada anual organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya en col·laboració amb Foment del Treball Nacional, l’Associació de Directius de Comunicació Dircom Catalunya i el Club de Marketing de Barcelona. La jornada, celebrada de forma telemàtica, ha analitzat els reptes en comunicació que ens deixa la covid19 i quins aspectes han de tenir en compte les marques i companyies per a ser rellevants pel consumidor i la societat. Generar seguretat i confiança per dinamitzar el consum, comprometre’s amb la societat, tenir i transmetre n propòsit clar, i apostar per un model híbrid de digitalització i humanització, són algunes de les conclusions de la jornada.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç d'Àrea Visual.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte