Notícia

Els mitjans xifren un 70 - 80% les pèrdues d'ingressos de publicitat

Preveuen que la facturació es redueixi a la meitat el mes d'abril

Foto

La crisi sanitària està fent estralls en els mitjans de comunicació. El confinament que pretén frenar l'expansió del Covid-19 ha escatxigat de ple al sector de la premsa que preveu pèrdues d'entre el 70% i el 80% dels ingressos per publicitat, tal com han apuntat diverses associacions del sector. L'últim estudi d'Infoadex xifrava en més de 13 milions d'euros la inversió del mercat publicitari el 2019, unes dades que es veuran empitjorades després de l'esclat d'aquesta crisi. Per exemple, l'AMI (Associació de Mitjans d'Informació) ha calculat que la cancel·lació de campanyes ha suposat la pèrdua de gairebé el 80% dels ingressos. A més, les previsions per als propers mesos xifren la reducció de la facturació de les editores a la meitat. Més informació en aquest enllaç a PRNoticias

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte