Notícia

Prensa Ibérica i Clínica Corachan posen en marxa un servei d'atenció telefònica

Estarà disponible en diaris digitals de Prensa Ibérica

Foto

Davant de la greu situació social creada pel Covid-19, el grup editorial Prensa Ibérica (Setmanri de l'Empordà, Diari de Girona, Regió 7) i Clínica Corachan posen en marxa un nou servei d’atenció telefònica per orientar i resoldre dubtes mèdics als ciutadans sobre el coronavirus. Es tracta d’una iniciativa solidària en què participen professionals mèdics del Campus Corachan i que estarà disponible, a través dels diaris digitals de Prensa Ibérica, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 hores, mitjançant el número de telèfon 93 553 05 13. Aquest projecte, que respon a l’esperit de tasca social i servei públic amb què Prensa Ibérica i Clínica Corachan desitgen ajudar la població en plena emergència sanitària pel coronavirus, se suma al consultori de psicologia posat en marxa la setmana passada per les dues companyies.

Font: El Periódico de Catalunya

Cercar publicació



Publicitat


Candel 2016



Destacats


giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2020

Avís legal

Contacte