Notícia

El mitjà digital avança a la televisió generalista en inversió publicitària

El 97% de les companyies inverteixen en digital

Foto

En 2019 la inversió publicitària va canviar de protagonista. I el mitjà digital es va imposar, per primera vegada, per davant de la televisió generalista segons l'última edició de l'Mitja Scope Espanya, elaborat per la consultora Scopen. El 97% de les companyies entrevistades declaren que inverteixen en digital, davant el 74% que afirmen que ho fan a la televisió generalista.

De fet, si comparem amb edicions anteriors, observem com digital és l'únic mitjà que creix des de 2009. D'altra banda, tot i que amb percentatges menors, creix la presència de les marques en el medi exterior, la televisió de pagament i la ràdio. I és que percentatge d'inversió en exterior frena la caiguda que mantenia des de 2015 i demostra com s'ha reinventat a l'presentar el seu millor resultat, la ràdio creix per primera vegada des de 2009. I el 2019 la televisió de pagament apareix entre els 5 mitjans en els que més s'inverteix. Les dades evidencien una clara pèrdua de confiança en la televisió en obert per part dels anunciants.

Quina és la previsió de cara a 2020?
De cara a aquest any, el 2020 destaca la previsió... Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de IPMarkt.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte