Notícia

La campanya 'Cap nen sense joguina' de SER Catalunya recapta 41.000 €

Una jaqueta del cantant Alfred, aconsegueix 3.000 euros

Foto

La marató radiofònica 'Cap nen sense joguina' de SER Catalunya ha recaptat aquest any 41.770 euros amb la subhasta d'objectes cedits per personatges famosos. Es tracta de la segona quantitat més alta dels 53 anys d'història de la campanya. L'any passat es va arribar als 38.450 euros. La iniciativa està impulsada per SER Catalunya, el Casino l'Aliança del Poblenou i El Corte Inglés, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona. L'objecte més valorat per l'audiència ha estat una jaqueta del cantant Alfred, que ha aconseguit 3.000 euros quan ha estat subhastada. L'espai, conduït per la periodista Rosa Badia, s'ha emès des de les set de la tarda d'aquest dissabte fins passades les tres de la matinada.

En la subhasta, també han destacat els diners recaptats per l'original d'una portada de 'Mortadelo y Filemón' d'Ibáñez (2.160 euros), la samarreta del jugador del FC Barcelona Leo Messi (1.400 euros), i un dinar per a dues persones al restaurant Lasarte amb l'oportunitat de cuinar un dels plats del menú amb el xef Martín Berasategui (1.100 euros).

Els diners recaptats serveixen per comprar joguines que s'afegeixen a les que han portat milers de barcelonins els últimes dies a l'estand de Ràdio Barcelona i al Casino l'Aliança del Poblenou. A més de la subhasta, en aquesta edició s'han aconseguit 7.500 euros en donacions i 7.050 amb l'edició especial de 'Cap nen sense joguina' de Catànies Cudié.

Aquest any, la campanya s'ha estès a tot Catalunya gràcies a un acord amb Creu Roja Joventut, fet que ha permès distribuir 76.500 joguines a més de 35.000 infants de més de 400 municipis catalans.

Font: ACN

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte