Notícia

Signen un acord per fomentar la publicitat amb perspectiva de gènere

El Col·legi de Publicitaris, l’Institut de les Dones i l’Agència del Consum

Foto

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l’Institut Català de les Dones i l’Agència Catalana del Consum impulsen accions per fomentar una publicitat amb perspectiva de gènere. 

Beth Abad, directora de l’Agència Catalana del Consum, Nuria Ramon, directora de l’Institut Català de les Dones i Rosa Romà, degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, han signat  al Reial Cercle Artístic de Barcelona, un conveni de col·laboració de cara a conscienciar i evitar els estereotips de gènere i introduir la perspectiva de gènere en el món de la publicitat.

Es pretén treballar de forma conjunta per tal que els i les professionals de la publicitat portin a terme les campanyes des d’un punt de vista de perspectiva de gènere que eviti qualsevol tipus de discriminació per raó de gènere i defugi dels rols estereotipats de gènere masculí i gènere femení, i en defensa dels drets de les persones consumidores.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç del Col·legi de Publicitaris.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte