Notícia

El nou negoci d'alguns mitjans: vendre tecnologia a d'altres

Aplicacions o sistemes de gestió de continguts, algunes de les eines per fer negoci

Foto

"La indústria dels mitjans de comunicació s'està convertint, a poc a poc, en un subsector de la indústria tecnològica". Així explicava l'experta internacional en digitalització de companyies Lucy Küng la difuminació actual de les barreres entre el contingut i la tecnologia, davant d'un auditori atapeït de més de 200 professionals i acadèmics en periodisme. La investigadora no només es referia a la demanda de continguts periodístics atractius per part de les grans plataformes com a Facebook o Google.

Els mitjans de comunicació, tradicionalment abocats en la seva tasca editorial, s'estan veient obligats a innovar en l'àrea tecnològica per respondre a les noves demandes dels seus usuaris. Aquests processos tenen com a resultat eines com a aplicacions, bots o sistemes de gestió de continguts (CMS), entre altres solucions, que acaben marcant la diferència entre competidors. Continua llegint la notícia en aquest enllaç a Xataka

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte