Notícia

Vocento compra dues agències per deu milions d'euros

El grup entra d'aquesta manera en el negoci de la comunicació corporativa

Foto

El grup Vocento continua amb la seva estratègia de diversificació en la línia del negoci i ara ha apostat pel sector de la comunicació corporativa. Així, ha confirmat la compra de Tango Comunicació Estratègica i Pro Comunicació Integral, dues agències de comunicació que operen a Madrid i Barcelona, respectivament.

El grup ha destacat que la compra d'ambdues firmes denota el compromís que va adquirir amb els seus inversors en l'Investors Day per potenciar l'àrea de serveis de màrqueting, estratègia digital i generació de continguts, execució de campanyes i esdeveniments per a marques, en la qual Vocento ja opera des de 2017 a través de Factor Moka.

Més informació en aquest enllaç a PRNoticias.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte