Notícia

Els experts alerten les empreses que la publicitat sexista penalitza la marca

El CAC, l'Institut de les Dones i el Col·legi de Publicitaris presenten recomanacions

Foto

 Anunciar un producte lliure d'estereotips sexistes surt a compte empresarialment. Aquest és l'argument que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC), l'Institut Català de les Dones (ICD) i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya volen difondre per tal de superar els estereotips sexistes a les campanyes publicitàries. Ho fan a través d'un document que han presentat aquest dijous anomenat 'Recomanacions per a una publicitat igualitària', en què exposen els beneficis que té per a les empreses anunciants fer publicitat amb perspectiva de gènere."Si les empreses volen connectar amb possibles consumidors han d'incorporar aquests discursos per ser el màxim de competitives possible. Una comunicació sexista els pot penalitzar com a marca", ha assegurat aquest dijous la presidenta de l'ICD, Núria Balada.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de l'ACN.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte