Notícia

El The New York Times treballa en la personalització de continguts

Potencia el seu motor de recomanació per oferir a cada usuari notícies del seu interès

Foto

El 80 % dels continguts que veuen els usuaris de Netflix procedeixen del potent motor de recomanacions de la plataforma. A Spotify, el 30 % de les cançons escoltades també han estat recomanades per un algoritme que s'ha basat en el comportament demostrat per l'usuari en qüestió.  El 'New York Times' ja té 3,4 milions de subscriptors digitals, més que qualsevol altre diari al món. El diari espera facturar 800 milions de dòlars el 2020 gràcies a aquestes persones, que paguen una quota mensual a canvi d'accedir als continguts que cada dia publiquen els seus periodistes, al voltant de 250 articles diaris. És aquí on hi ha la batalla que vol lliurar el diari, conscient que per molta qualitat que ofereixin, continuen publicant una quantitat de continguts cada dia impossible d'assumir per a qualsevol persona. Llegeix la notícia completa en aquest enllaç a media-tics.com
 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte