Notícia

La publicitat digital d’El País i El Mundo supera la impresa

Per primera vegada des del començament de la crisi del sector

Foto

Bones notícies per a la premsa. Per primera vegada des del començament de la crisi del sector, el creixement de la publicitat digital supera àmpliament la caiguda dels ingressos dels diaris impresos per aquesta mateixa via. Això ha permès que alguns diaris com El País i El Mundo ja facturin més publicitat per internet que per paper i que altres capçaleres com ABC registrin dades positives fins i tot en la seva versió impresa.

Les dades oficials  indiquen que durant els dos primers mesos de l'any la publicitat de les edicions impreses de les gairebé quaranta capçaleres de l'Associació de Mitjans d'Informació (AMI) va caure sol un 4,33%, un dels seus retrocessos més baixos dels últims dos anys..  Podeu llegir la noticia sencera a El Español.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte