Notícia

La inversió publicitària creixerà un 2,3% gràcies a les edicions 'online'

El màrqueting mòbil encapçala la previsió d'increments

Foto

La inversió publicitària en mitjans creixerà aquest any un 2,3%, fins els 12.392 milions d’euros, un augment que se sustenta bàsicament en els mitjans digitals i en les versions "online" dels tradicionals, ja que aquests últims creixen per sota de la mitjana del mercat.

Són dades de l’estudi Zenthinela, elaborat per Zenith a partir de les previsions dels directius d’empreses anunciants i fet públic aquest dilluns, que preveu que la inversió publicitària en mitjans no convencionals pugi un 0,9 %.

El creixement més important s’espera per a les accions de Màrqueting Mòbil (missatgeria, aplicacions i d’altres) però encara en xifres petites (0,5 %), mentre que la inversió més gran continuarà corresponent al Mailing Personalitzat (1,9 %). Més informació clicant en aquest enllaç

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte