Notícia

Els mitjans com a epicentre de negocis enfocats als seus lectors

Mostren l'exemple de la innovadora història d'Active Interest Media

Foto

Sembla una obvietat, però la majoria dels mitjans de comunicació assumeix que aquest és el seu únic paper en la societat, malgrat comptar amb potents marques entre mans i audiències milionàries de persones amb necessitats per cobrir. La història d'Active Interest Media demostra que els mitjans poden fer molt més, però cal ser imaginatiu i llançar al desconegut.

Active Interest Media (AIM) és d'aquests gegants editorials que acumulen desenes de capçaleres i webs al llarg i ample del món. En el seu cas, 57 revistes i 80 webs, gairebé totes d'aficions, estil de vida, viatges, decoració o esport. Una sèrie de productes editorials enfocats a perfils molt concrets, alguns fins i tot d'alt poder adquisitiu (com les seves revistes sobre equitació o iots). Una audiència de valor que té més interessos i necessitats per llegir sobre les seves aficions, una cosa que AIM va saber veure el 2007, quan la crisi dels mitjans va començar a fusionar-se amb la crisi econòmica mundial que començava a treure el cap. Més informació clicant en aquest enllaç

 

Font: media-tics.com

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte