Notícia

La mort de les pàgines vistes com a Referent d'Èxit en línia

La indústria comença a deixar de voler dades al pes

Foto

Durant anys, l'element clau en els mitjans en línia pel que fa a èxit tocava era el trànsit i, sobretot, el trànsit al pes, per dir-ho. El que importava eren les pàgines vistes i qualsevol que comencés una carrera en la indústria rebia el missatge que havia de fer el que fos necessari per aconseguir-les. Calia aconseguir no només atraure visitants sinó que aquests fessin molts clics i que amb això s'acumulessin el major nombre de pàgines possibles. Era el moment en què es feien galeries d'imatges en què cada nova foto suposava un nou clic i una nova pàgina (tot i que moltes vegades això implicava carregar novament la pàgina i fer que el visitant perdés el punt en què estava , creant una nefasta experiència d'ús) o també era el moment en què es partia la informació amb diferents botons per llegir més que implicaven passar a una nova pàgina i sumar una pàgina vista més. Això implicava no en poques ocasions... Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Puro Marketing.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte