Notícia

El 2019 les redaccions se centraran en mesurar el seu impacte

Cal mesurar per què el nostre contingut importa als lectors

Foto

Els mitjans s'han tornat molt bons en mesurar clics, abast i compromís. Som excel·lents per determinar qui està llegint el nostre contingut, durant quant temps i com el comparteix. El que no fem tan bé és mesurar per què el nostre contingut importa. Una història va ajudar a algú a prendre una millor decisió sobre l'atenció mèdica, a contactar a un membre del municipi o a gastar els diners de manera més intel·ligent? Un article va instar els funcionaris a arreglar una intersecció perillosa, a millorar els serveis per a persones sense llar o a eradicar polítiques que facilitessin la corrupció? En altres paraules, va conduir a una acció concreta que ajudés les nostres audiències? Segueix llegint aquí l'article de Patrick Butler per a IJNet.org

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte