Inscripcions obertes per a l’Open Creatiu del Festival de Publicitat de Catalunya

El proper 11 de desembre al Palau de Pedralbes de Barcelona

Des del Gremi de Publicitat llencen l’Open Creatiu, Festival de Publicitat de Catalunya per treure a la llum tot el talent que hi ha a Catalunya. Serà el proper 11 de desembre al Palau de Pedralbes de Barcelona, i amplien fins al 23 de novembre la data per la inscripció per participar.


Qualsevol agència, estudi de disseny, agència digital, dissenyadors, professionals Free-lance del nostre país. Un Festival pensat només pels qui treballen a Catalunya. El fulletó per un centre comercial, la web de la botiga d’uns amics, qualsevols peça, idea creativa de la que et sentis orgullós pots inscriure-la.

Ara no importa la mida de la campanya, el pressupost de les peces, o el client o el mitjà, volem veure totes les idees. Offline, online, botigues, serveis...Hi haurà premiats per territori, és a dir, la millor agència de Lleida, de Girona, Tarragona, Barcelona i, fins i tot, de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Inscripció de peces gratuïta i il·limitada per socis.

Tota la informació al web
Inscripció de peces>>
Confirmació de assistència aquí>>