Notícia

PRISA i Vocento creen una plataforma conjunta de publicitat programàtica

Una fórmula que es fa servir al Regne Unit, Alemanya o França

Foto

PRISA i Vocento han arribat a un acord per a la creació d'una plataforma conjunta de venda de publicitat programàtica. El projecte està obert a incorporar als principals editors d'Espanya.

L'objectiu d'aquest marketplace és aconseguir l'agregació d'audiències qualitatives per a la venda de publicitat programàtica, que permeti als anunciants tenir uns índexs de visibilitat elevats i generar campanyes eficients per als usuaris, gràcies al volum de dades que aporten les dues companyies, tal com ja ha succeït en altres importants mercats europeus com el Regne Unit, Alemanya o França.

PRISA i Vocento continuaran de forma independent amb la venda de publicitat a través de les seves marques, però addicionalment uniran el seu inventari per tenir un producte altament competitiu en la comercialització d'audiències.

Font: IP MArket

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte