Notícia

El nou horari de màxima audiència: de 18:00-22:00

Internet marca els nous usos horaris entre l'audiència

Foto

Segons l'últim estudi de la consultora Nielsen 'Digital Consumer 360', els usuaris passem connectats a internet 74,3 hores a la setmana, un 44% davant del 29% del temps que dediquem al descans. La franja horària de les sis de la tarda fins les deu del nit és el nou horari de màxima audiència.

L'estudi, elaborat en col·laboració amb la plataforma de dades Research Now SSI, mostra una radiografia de com es comporta el consumidor digital en un dia. Així, abans de les nou del matí, la meitat dels espanyols ja està connectat. El 30,9% dels mateixos revisa les seves xarxes socials mentre que el 21,9% llegeix la premsa online.

Un 30% aprofita el viatge en transport públic a la feina per connectar-se a internet a través del telèfon mòbil. I ja en el centre de treball, el 49,8% dels usuaris dedica el seu descans a revisar els canals socials o consultar la informació digital. Tan sols el 16,3% dels mateixos treu temps per comprar en línia.

Podeu llegir la notícia sencera al següent enllaç d'IPMarket.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte