Notícia

La crisi publicitària de la premsa de paper arriba a la seva versió en línia

Els diaris de referència veuen caure els seus ingressos

Foto

En una dècada, la premsa de paper ha perdut, segons apunten algunes estimacions, la meitat dels seus ingressos, sumant en el compte tant la distribució com els ingressos per anuncis. En el cas concret de la premsa a Espanya, el problema del paper s'ha pogut veure tant en els ingressos com en els números de tiratge dels diaris. Una de les últimes estimacions sobre quants números distribueixen els principals diaris generalistes ja apuntava dades sorprenents: ara mateix, la suma de les quatre principals capçaleres no aconsegueix ni tan sols igualar la quantitat que distribuïa 10 anys enrere el principal mitjà del grup. El País distribuïa 431.000 exemplars per si sol el 2008.  Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Puro Marketing.

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte