Els mitjans de la CCMA es situen líders d'audiència

Segons la segona onada del 2018 del Baròmetre d’Opinió Política

Segons la segona onada del 2018 del Baròmetre d’Opinió Política, feta pública avui pel Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), un 50,6% dels enquestats s’informen a TV3 i al 3/24, i les emissores de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació les segueixen un 31,2% dels enquestats.

Avui s’ha fet públic el Baròmetre d’Opinió Política del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO), corresponent a la segona onada del 2018. Segons aquest estudi, el 50,6% dels enquestats en aquesta onada segueixen la informació a TV3 i al 3/24. Aquest és el tercer baròmetre en què la suma de les dues cadenes supera el 50%. En concret, el 47,1% opten per TV3 i, el 3,5%, pel canal de notícies 3/24. TV3 es manté al capdavant de la llista de canals de televisió i, a més, amplia la distància amb la segona opció, en aquesta ocasió TVE 1, que obté un 10,4% i que TV3 quadruplica amb comoditat.

D’altra banda, el 31,2% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius. D’aquesta xifra destaca, sobretot, l’increment d’1 punt de Catalunya Informació en relació amb el baròmetre anterior, en què puja del 3,8% al 4,8% i es manté en el rànquing davant d’altres emissores generalistes.

Enllaç a la nota de premsa:

http://www.ccma.cat/premsa/els-canals-de-tv3-son-liders-amb-un-506-i-les-emissores-de-catalunya-radio-son-les-preferides-per-un-312-dels-catalans-per-informar-se-segons-el-ceo/nota-de-premsa/2867676/