Notícia
Un curs de la Generalitat per a l'us de Linkedln per empreses
El 16 de maig de 9 a 14h a la UPF, a Barcelona
La Generalitat continua amb els cursos de formació dels Itineraris SDE 2018. El proper, el dia 16 de maig, versarà sobre l'us professional de Lindedln.
LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.
CONTINGUT
1. Introducció a LinkedIn
- Per què LinkedIn? Fets i xifres.
- Fonaments de la llei dels 6 graus i el networking.
- Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
- Establir els objectius; Què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?
2. Configuració i optimització de LinkedIn
- Creació del perfil com a pedra angular d'activitat, d'acord amb els objectius.
- Configuració del perfil al 100%. Privacitat i configuració.
- Creació i optimització de la pàgina d'empresa.
3. Acció a LinkedIn per a l’empresa
- Estratègies de creixement i aprofitament d'una xarxa eficaç a nivell internacional.
- Ús de les eines de per a les empreses; actualitzacions, publicacions, segmentació.
- Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar el benefici.
- Els usos i beneficis dels serveis com Profinder i Slideshare.
- LinkedIn Ads: Com fer campanyes a LinkedIn?. Configuració, acció i control.
- Els comptes Premium, característiques i usos.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat. REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
FORMADOR
LinkedIn s'ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d'usuaris. Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l'aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d'altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
HORARI
16-05-2018. 09:00h-14:00 horesESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula MangoPasseig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.
CONTINGUT
1. Introducció a LinkedIn
- Per què LinkedIn? Fets i xifres.
- Fonaments de la llei dels 6 graus i el networking.
- Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
- Establir els objectius; Què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?
2. Configuració i optimització de LinkedIn
- Creació del perfil com a pedra angular d'activitat, d'acord amb els objectius.
- Configuració del perfil al 100%. Privacitat i configuració.
- Creació i optimització de la pàgina d'empresa.
3. Acció a LinkedIn per a l’empresa
- Estratègies de creixement i aprofitament d'una xarxa eficaç a nivell internacional.
- Ús de les eines de per a les empreses; actualitzacions, publicacions, segmentació.
- Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar el benefici.
- Els usos i beneficis dels serveis com Profinder i Slideshare.
- LinkedIn Ads: Com fer campanyes a LinkedIn?. Configuració, acció i control.
- Els comptes Premium, característiques i usos.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l'import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d'alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |