Notícia

El grup Vocento vira l'estratègia cap als continguts de pagament

"Els professionals de les noticies han de tenir una retribució"

Foto
Segons el portal Prnoticias, el grup Vocento estudia centrar l'estratègia dels seus mitjans cap als continguts de pagament. Així ho ha assegurat Luís Enríquez, conseller delegat del grup, que ha assegurat que "els continguts no han de ser percebuts com gratuïts", marcant així una estratègia cap als models de pagament a mig termini.

En aquest sentit, segons el portal, Enríquez ha parlat de la premsa regional, com El Correo, Diario Vasco, Diario Montañés i Ideal. Els seus 15.000 subscriptors han rebut un missatge alertant que els continguts "tenen un valor, costen d'elaborar i els seus professionals han de tenir una retribució".

Enríquez, també segons Prnotícias, diu que els mitjans de comunicació regalen la seva feina a plataformes com Google i Facebook i que, a més, els obliguen a fer canvis en la forma i el disseny dels continguts. 

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte