Notícia

El nou paradigma de la publicitat digital: la programàtica al mòbil

Els processos automatitzats com la compra programàtica triomfen

Foto
L'arribada d'internet a les nostres vides va marcar un abans i un després en el mercat publicitari, la digitalització de continguts i la consolidació com a xarxa de comunicació essencial suposa, probablement, el major repte a què s'ha enfrontat la indústria publicitària en la seva història. El panorama de la compra de publicitat a internet ha anat evolucionant en els últims gairebé 20 anys, tot i que els principals actors continuen sent els mateixos: els mitjans, les agències de mitjans i anunciants. No obstant això, l'esquema tradicional de compra i venda de publicitat ha canviat dràsticament i els processos automatitzats com la compra programàtica han anat guanyant terreny, consolidant-se com a eina clau de qualsevol estratègia de comunicació.

Podeu llegir la noticia sencera al següent enllaç de Marketing Directo

Cercar publicació



Destacats


giny

giny

giny

© Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC), 1980-2024

Avís legal

Contacte