Notícia
Cau la quota publicitària dels cinc grups de comunicació més grans
La seua inversió en publicitat va caure el 56% el 2017
L'any passat, els cinc grups de comunicació més grans d'Espanya -Atresmedia, Mediaset, Prisa, Vocento i Unidad Editorial- van captar el 55,9% de la inversió publicitària que, segons l'estudi i2p, va ascendir a 4.487 milions d'euros.
Des de l'any 2014, i coincidint amb el creixement de la inversió en publicitat digital, l'esmentada quota no ha deixat de disminuir, en concret des del 61,1% d'aquell any fins al 55,9% de 2017. Trobareu més informació clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios
Des de l'any 2014, i coincidint amb el creixement de la inversió en publicitat digital, l'esmentada quota no ha deixat de disminuir, en concret des del 61,1% d'aquell any fins al 55,9% de 2017. Trobareu més informació clicant en aquest enllaç
Font: Digimedios